Korralda enda üritus meil!
Võimalusterohke Sõlme peoruum Tallinnas muutub vajadusel konverentsisaaliks kuni 300 külalisele, buffee-stiilis söögiga saaliks kuni 130 külalisele või hoopis pidulikule gaala-õhtusöögile kuni 200 inimesele. Meil on kaasaegne helitehnika, korralik lavavalgus ja hiiglaslik LED ekraan, kust saab kuvada just sinu üritusele sobivaid visuaale. Lisaks on abiks meie sõbralik personal nii nõu kui jõuga konverentside korraldamisel, aga ka isikliku elu suursündmuste tähistamisel.

Soovid korraldada konverentsi, seminari või galat?

Restorani Sõlm peoruum Tallinnas on äärmiselt avar peosaal, mis mahutab olenevalt laudade paigutusest kuni 300 külalist. Allolevatel joonistel oleme välja toonud näidispaigutused, ent saali paigutus on muudetav vastavalt ürituse omapäradele ja erisoovidele.
Klass
kuni 150 inimest
Pikk laud 3tk
kuni 100 inimest
U-kujuline laud
kuni 40 inimest
Bankett/Gala
kuni 250 inimest
Püstijala vastuvõtt
kuni 300 inimest
Teater
kuni 300 inimest

Tutvu Sõlme võimalustega videopildis

Catering sinu üritusele

Korraldades enda ürituse restorani Sõlm peoruumis, ei pea toitlustuse pärast muretsema. Pakume catering teenust erineva suurusega üritustele ning menüü koostame vastavalt korraldaja soovidele. Tänu catering pakkumisele on ka peopäeval vähem stressi - kõik vajalik tuleb ühest kohast!

Saada päring!

Korduma kippuvad küsimused

Kuidas toimub üritusteks ruumide broneerimine?

Plus
Restorani Sõlm peoruumi broneerimiseks saadab klient ürituse info koos soovitud kuupäevadega kodulehel kuvatud meiliaadressile või täidab kodulehel päringuvormi.

Kas ma saan kohaga enne tutvuda?

Plus
Jah, vaata meie peoruum Tallinnas oma silmaga üle! Restorani ja pakutavate teenustega on võimalik eelnevalt tutvuda leppides selleks kokku sobiva kohtumise aja läbi e-maili elis.kaurson@olerex.ee

Millised on ürituste broneerimistingimused?

Plus
Broneering jõustub ja muutub pooltevaheliseks lepinguks hetkest, mil klient on kinnitanud Väo Keskuse poolt tehtud pakkumise ning tasunud ettemaksuarve. 3 (kolm) tööpäeva enne ürituse toimumist peab olema tasutud 100% ürituse maksumusest, juhul kui ei ole eelnevalt teisiti kokku lepitud. Ettemaksu või muu arve tasumisel kinnitab klient, et ta on eelnevalt tutvunud teenuse kasutamise tingimustega.

Kuidas ma saan broneeringut tühistada või muuta?

Plus
Broneeringu tühistamiseks tuleb saata e-mail aadressile elis.kaurson@olerex.ee. Broneeringu tühistamise kuupäevaks loetakse kuupäeva, mil Väo Keskus on kätte saanud kliendi poolse teate broneeringu tühistamise kohta.

Millised tingimused rakenduvad ürituse tühistamise puhul?

Plus
Kui broneering tühistatakse 30 või rohkem päeva enne teenuse kasutamist, siis tagastatakse eelnevalt tasutud ettemaks 100% ulatuses. Kui broneering tühistatakse 29-15 päeva enne teenuse kasutamist, siis tagastatakse 50% eelnevalt tasutud ettemaksust. Kui broneering tühistatakse vähem kui 14 päeva enne teenuse kasutamist, ei kuulu eelnevalt tasututud ettemaks tagastamisele. Ettemaksu või tasutud summat ei tagastata, kui sõltumata ettevõttest muutub Eesti Vabariigi Valitsuse poolt kehtiv kord või piirangud. Ettemaksu on võimalus kasutada ühe aasta jooksul.

Kas toitlustamine on alati arvestatud ürituse korraldamise sisse?

Plus
Toitlustamine ja majutus Väo Keskuses toimub vaid ettetellimise korral ning lisatasu eest. Majutust on võimalik lisatasu eest pakkuda juhul, kui külaliskorterid pole eelnevalt välja üüritud.

Millised reeglid kehtivad ürituste korraldamisel?

Plus
Klient peab hoolitsema selle eest, et kõik tema poolt üritusele kutsutud või üritusele lubatud isikud täidavad kodukorra nõudeid. Väo Keskuse ees vastutab kõigi isikute käitumise ja selle tagajärgede eest broneeringu teostaja. Ürituse kontrolli alt väljumisel, vandalismi, korrale mitte allumise või muu sellise tegevuse ilmnemisel on Väo keskusel õigus üritus koheselt lõpetada ilma tagasimakseid teostamata. Kahjustuste tekkimisel ehitistele, rajatistele, haljastusele või muule kliendi käsutusse antud sisustusele peab korvama kahjud broneeringu tegija vastavalt Väo Keskuse poolt esitatud arvele.

Mis saab kui mul on mingi probleem või mure?

Plus
Klient on kohustatud teavitama ürituse korraldamist puudutavatest puudustest ning probleemidest koheselt nende ilmnemisel Väo Keskuse personali. Selleks tuleb pöörduda 1. korrusel paikneva tankla teenindusjaama töötaja poole või helistada infonumbril +372 53 235 041. Tankla teenindaja salvestab saabunud info ja edastab selle haldurile.